nėra pas automatą jokių dvimasių smagračių o ir tas vienmasis juokingas. Čia jei kalba apie tikrą automatą. On 02/04/2011 11:20 AM, Saulius74901 wrote: > O kaip su automatu? > Pas mane butent automatas, ir rods tas patraskejimas yra kol saltas > variklis. > "[nemielas]"<nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message > news:iigfh7$dd8$1@trimpas.omnitel.net... >> dvimasio smagracio sankabos diskas kaip diskas, vienmasio atveju sankabos >> diskas turi spyruokles, kurios ir svelnina tai ka daro dvimasis smagratis. >> >> >> "Saulius74901"<kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message >> news:iigedm$bar$1@trimpas.omnitel.net... >>> O kaip tuomet tie paprasti smagraciai tarnauja amzinai senuose auto? >>> Kas jose sugeria tuos visus smugius? >>> "padugne"<padugne@home.lan> wrote in message >>> news:iigdap$5r7$3@trimpas.omnitel.net... >>>> On Fri, 04 Feb 2011 09:52:30 +0200, IksEr wrote: >>>> >>>>> Pagal kokiu pozymius atskirti, kad dvimasiam smagraciui arteja >>>>> paskutinioji? Ir kada jis keiciamas? >>>> >>>> Keiciamas kai arba suluzta arba issidevi. Issidevi pvz tada kai abieju >>>> smagracio daliu tarpusavo "eiga" virsyja gamintojo numatyta maximuma, >>>> t.y. kai "suseda" spyruokles. >>>> >>>> Bendru atveju tai pasireiskia kaip laisvumas. Tik vertinant reikia >>>> nesupainiot ar laisvumas dezej, ar diferenciale ar dar kur. >>>> >>>>> Rinkoje "metosi" komplektai dvimasio smagracio sistemos perdarymui i >>>>> vienmase. Kokie tokio sprendimo minusai? >>>> >>>> Visa to smagracio esme yra sugert variklio "smugius" per transmisija. >>>> Augant galiai ir sukimo momentui (is to pacios mases ir apsuku) auga ir >>>> variklio darbo "rupumas", t.y. kiekvieno atskiro stumoklio generuojami >>>> impulsai. >>>> >>>> Kitaip tariant, nukentes komfortas ir dezes bei likusios transmisijos >>>> ilgaamziskumas, nes dabar jau jie tures atlikti dvimasio smagracio >>>> darba. >>>> T.y. greiciau susidrozh ir prades klebet. >>>> >>>> As asmeniskai neperdarineciau. >>>> >>>> -- >>>> kthxbai. >>>> >>> >>> >> > >