Tema: Re: Prisiminkime KET
Autorius: MindX
Data: 2011-01-07 15:36:33
bet tu nesi įpareigotas matyti 90 laipsnių kampu nuo tavęs nusuktą ženklą (čia jei važiuoji pagrindiniu keliu), o kadangi "Sankryžomis nelaikomos vietos, kur
 išvažiuojama iš kelio į esančias šalia jo teritorijas arba įvažiuojama į  kelią iš esančių šalia jo teritorijų", degalinė puikiai atitinką "šalia esančios teritorijos apibrėžimą" - vadinasi sankryžos pagrindiniu keliu važiuojančiam kaip ir nėra, šalutiniu važiuojančiam - yra?