Tema: Re: Prisiminkime KET
Autorius: Martozo
Data: 2011-01-07 11:00:27
Ne taip supratau klausimą. Mano atsakymas buvo į tai, kad apvažiavimas iš dešinės nėra lenkimas.

Į temą:
O 161 nereikia suprasti kad "o sankryžoje, kurioje leidžiama lenkti ir lenkiančioms transporto priemonėms." yra detalizuojantis prieš tai einantį "važiuojančioms lygiareikšmiu keliu priešinga kryptimi" ?

O jei į aukščiau einantį atsakymas ne, manyčiau kad lenkiantysis pažeidžia 142 ir tai yra avarijos priežastis. Nes jei nebūtų pažeistas 142, nebūtų galimybės pažeisti ir 161.