Tema: Re: Prisiminkime KET
Autorius: Rivo
Data: 2011-01-07 15:03:56
"MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message
news:ig70ku$lrp$1@trimpas.omnitel.net...
> Man irgi įdomu pasidarė, todėl dar pakomplikuosiu klausimą:
> 1.1 Jei išvažiavime iš degalinės yra ženklas trikampis, čia sankryža?
> 1.2. Ar mekigio piešinyje "sankryža" "nuima" prieš tai buvusio ženklo "70"
> (užmiestyje) galiojima?

i abu atsakymas TAIP

329 Ribotas greitis  Draudžiama važiuoti greičiau (km/h), negu nurodyta
ženkle

7. Galiojimo zoną turinčių draudžiamųjų ženklų (319, 325, 327, 329, 331–335)
draudimai galioja nuo draudžiamojo ženklo iki artimiausios sankryžos už
draudžiamojo ženklo, o gyvenvietėse, kai nėra sankryžos, – iki gyvenvietės
pabaigos. Draudžiamųjų ženklų galiojimas nesibaigia ties išvažiavimu iš
šalia esančios teritorijos, taip pat ties lauko, miško ir kitais šalutiniais
keliais, kuriuose nėra pirmumo ženklų.

Sankryža – kelių kirtimosi, jungimosi arba atsišakojimo viename lygyje
vieta, įskaitant atvirus plotus, kuriuos sudaro minėti kelių susikirtimai,
susijungimai arba atsišakojimai. Sankryžomis nelaikomos vietos, kur
išvažiuojama iš kelio į esančias šalia jo teritorijas arba įvažiuojama į
kelią iš esančių šalia jo teritorijų. Sankryža yra reguliuojama, jeigu eismą
joje reguliuoja šviesoforai arba reguliuotojas. Skirtingo lygio sankryžos
yra tos, kuriose keliai jungiasi ne viename aukštyje ir yra nuovažos,
leidžiančios eismui judėti nuo vieno kelio prie kito.