Tema: Re: Prisiminkime KET
Autorius: bigT
Data: 2011-01-07 11:24:35
  Analogiskai Kaune, Maironio g. suko mergina i kiema (i kaire), budama
beveik ties viduriu gatves, ir ja lenkiantis nudauze. Mentai islankste,
mol reikejo dar labiau i kaire pasitruakti nes gatveje yra trys juostos!
Paprasius parodyti zenkla kur nurodomas judejimas eilemis, pasake px,
kad nera zenklo, kelio plotis toks kad gali buti 3 eiles
ir turejo ji sukti labiau is kaires...