Tema: Re: Prisiminkime KET
Autorius: YZF
Data: 2011-01-07 11:23:14
"Martozo" <martozoistrinti@xxx.lt> wrote in message
news:ig6knb$126$1@trimpas.omnitel.net...
> Ne taip supratau klausimą. Mano atsakymas buvo į tai, kad apvažiavimas iš
> dešinės nėra lenkimas.
>
> Į temą:
> O 161 nereikia suprasti kad "o sankryžoje, kurioje leidžiama lenkti ir
> lenkiančioms transporto priemonėms." yra detalizuojantis prieš tai einantį
> "važiuojančioms lygiareikšmiu keliu priešinga kryptimi" ?

Butu visiskai nelogiska nes priesinga kryptimi vaziuoja t.p. ir ji nieko
nelenkia o jeigu butu tokia idomi situacija kad priesais vaziuoja viena
masina ir poto ja dar lenkia kita ir tu turi praleista ta kita - tai totali
nesamone nes kur tu dingsi tokiu atveju, pakilsi i ora? juk esi savo vienoje
juostoje. Tikrai ne pirmajam teiginiui tas taikoma.

> O jei į aukščiau einantį atsakymas ne, manyčiau kad lenkiantysis pažeidžia
> 142 ir tai yra avarijos priežastis. Nes jei nebūtų pažeistas 142, nebūtų
> galimybės pažeisti ir 161.

Bet lygiai taip pat ir atvirksciai, jeigu nebutu pazeistas 161 tai nebutu
galimybes pazeisti ir 142? Kodel automatiskai nusprendei kad pirma priekyje
vaziuojantis pradeda sukti o poto ji pradeda lenkti vaziuojantysis is
paskos? Gal gi pirma pradeda lenkti o tada tas kur vaziavo priekyje
nusprende kad 'oj man cia reikia sukti'.