Tema: Re: Ziema ir dyzelis
Autorius: SauliusG
Data: 2010-11-30 11:01:56
Zodziu vakar po darbo bandziau uzsikurti automobiliuka pagal rekomendacijas,
rezultatas:

1. Pasildziau viena karta kol uzgeso lempute ir bandziau vest, pasukau
starteri apie 8sec, nekabino visiskai.
2. Pasildziau dar 2 kartus, 9sec sukau starteri, nekabino.
3. Pasildziau dar pora kartu ir kokias 8sec. pasukus starteri uzkabino ir
uzsivede. Tada dar apie kokias 5sec biski pasipurte garsiau ir pradejo
normaliai dirbt.

Parasinesiau akuma namo pakrauti, kad nenusestu po tiek starterio, bet is
esmes tikrai ne jame problema.
Uzsirasiau pas meistra kad patikrintu ar i zvakes ateina itampa, arba gal
jei paporintumet kaip pasitikrint tai ir pats sugebeciau su multimetru
pazaist.:)