Tema: Re: Ziema ir dyzelis
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-11-29 11:41:12
Jei viskas OK - tai pritariu Dainiushui, bet jei yra bedu su uzkurimu, t.y
"avarinis uzkurimas dyzelio" - patariu daryt "pagal Styros instrukcija".
Dar galiu patart - jei sunkiai kuriasi - tai daryt taip:
1. pasuki rakteli kad uzsidegtu sprendzina ir lauki ne tik kol ji uzges, bet
ir kol spragtels rele.
2. Iskart pragtelejus relei suki starteri, ir suki ji "do pobednovo konca" -
kol uzsikurs.
3. Uzsikurus - numini truputi gaza, ir laikai akstesne apskukas - tak kad
jei kur pasale au uzsikise - didesniai sukiai stipriau poumpuoja kuro
siurblys ir jei kur kemsasi del sutirstejusio kjuro - didesni variklio
sukiai sudarys didesni kuro slegi ir kuro srauta - taip "pramus" visus
sutiorstejimus ir uzsikimsimu.

Jei neveikia zvakes - juos siuo atveju nieko ir nepadarys, o degimo kamera
susils nuo stumokliu trinties - taip gali uzkurt su neveikianciom zvakem -
taip pat stumokliu trintis sildys degimo kamera tuo atveju, jei po reles
spragtelejimo neveiks zvakes.

Siaip ziema, esant saltam varikliui, zvakes sildo ir po uzkurimo.  Tarkim
senuko peugeot 405 turbodyzelio - lygiai 3 minutes po uzkurimo.

Styra