Tema: Re: Q: Ziema ir dyzelis
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-11-29 11:23:25
 bbž, prieštvaninis pasatas puikiai vedėsi prie -28 be jokių spragtelėjimų 
ir kaitinimų penkis kartus. Darom išvadą, kad japonai vis dar neišmoko daryt 
automobilių....

"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message 
news:icvqc0$l1l$1@trimpas.omnitel.net...
> nu žinok Dainiušai aš net nuliova pajero iš salono, su žiemine saliarą
> prie -25 jungdavau žvakes ir 2 ir 3 kartus, po ko motoras užsikurdavo
> liuksiškai. Tavo patarimai, deja, prieštarauja didžiai rimtų vairuotojų
> patirčiai.... :)))
> Ir kelis kartus žvakes pakaitinti, ir palaukti, kol spragtels rėlė -
> visa tai yra gėris, ir laiko patikrinta. ;)
>
> Dex
>
> 2010.11.29 10:31, Dainiushas rašė:
>> žmonės, rašykit kokios mašinos.... ar čia paslaptis kažkokia?
>>
>> Žvakių penkis kartus jungt nereikia. Užgesus lemputei skydelį jų
>> temperatūra jau būna pakankamai, gi viso variklio jomis tikrai
>> nesušildysi. Akumuliatorius panašu dar gyvas, jei tiek laiko zulina.
>> Užkūrus, iš karto visi cilindrai dirba, nesipurto variklis? Kai šilta
>> buvo normaliai kūrėsi?
>> Dyzelis greičiausiai ne prie ko, jei apskritai kuriasi - reiškias jis
>> skystas :). Būna, kad starteris pavargęs ir tiesiog neišsuka variklio,
>> kad jis užsivestų....
>>
>>