Tema: Re: Q: Ziema ir dyzelis
Autorius: Ablasiejus
Data: 2010-11-29 21:27:31
tavo problema gali buti purkstuku salnykeliuose.
Pas mus buvo ant 2.0dti. Pastovejus para (bet temperatura lauko turejo buti
maziau 5kazkas), kelias paras, atejus atsibosdavo sukti. Pakaitini zvakes,
kad ir 5kartus. Ir kaip sakai-10-15s suki.
Pries kelias savaites pasikeiciau tuos salnykelius, prastovejo kokias 4d,
atejau-brukst ir yra. Plius variklis nebesipurto, kaip anksciau budavo
paleidus. Paskutini karta kuriau prie -6, ir pasileido be bedu. Siom dienom
nekuriau, nes masinai priverstinai teko pas kebulistus isvaziuot.
Nzn kaip 2003m dti, bet tam senesniam 74kw 2.0dti - tai uzaugusios sklendes
buvo/uztrigusios tos isiurbimo kolike. Tai isvaliau isiurbimo kolika, tas
skelndes isdraskiau, tai motoras pust nesveikai pradejo :) Kita masina.
Purkstuku slanykeliu keitimas uztrunka neskubant/megejui taip apie 4-5h.
Siek tiek ismanymo reikia. Po to lai kas uzbuksiruoja, bo kitaip atsibos
sukti.
Yra internete manulas keitimo.