Tema: Re: Q: Ziema ir dyzelis
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-11-29 10:31:06
žmonės, rašykit kokios mašinos.... ar čia paslaptis kažkokia?

Žvakių penkis kartus jungt nereikia. Užgesus lemputei skydelį jų temperatūra
jau būna pakankamai, gi viso variklio jomis tikrai nesušildysi.
Akumuliatorius panašu dar gyvas, jei tiek laiko zulina. Užkūrus, iš karto
visi cilindrai dirba, nesipurto variklis? Kai šilta buvo normaliai kūrėsi?
Dyzelis greičiausiai ne prie ko, jei apskritai kuriasi - reiškias jis
skystas :). Būna, kad starteris pavargęs ir tiesiog neišsuka variklio, kad
jis užsivestų....