Tema: Re: BMW E90 dingo garsas audio sistemos
Autorius: Night
Data: 2010-11-18 15:52:51
Ne, buvau isvaziaves. Is cia esanciu komentaru susidariau ispudi, kad reikes kreiptis i tuos, kurie zino ka
daryti ir moka tai padaryti.

Siaip pastebejimas - as nieko pries sumoketi zmogui, kuris galbut vienintelis zino, kaip suremontuoti.
Tiesiog samojingasis Igaliotinis galejo is pradziu normaliai pasakyti - kad problemai isspresti reikia
specialiu ziniu, irankiu, softo, "knowhow" ir pan, ir kad pats kogero sunkiai isspresi, o ne pradeti puta
leisti, kaip man vaziuoti i krasta arba paciam sprendima issiguglinti.