Tema: Re: BMW E90 dingo garsas audio sistemos
Autorius: zhaltas
Data: 2010-11-18 10:02:53
buk geras tik nepasakok man apie atlyginimus ir vadybininkus po 1000lt
Kaip ne kaip laiks nuo laiko tenka susidurt.
vadylai uz dyka 4-6nieks nemoka, patikek atsipisa jie nehujiovai uz tuos pinigelius... o vadybininkas uz 1000 tai geriau jau damokesiu dar 1000 kad tik neitu ir nedirbtu toks pas mane...