Tema: Re: BMW E90 dingo garsas audio sistemos
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-11-18 11:12:32
o nepastebi, kad tavo paskiri teiginiai niekaip logiškai nesiriša?
  Nepastebi ir nepastebėsi, matyt, ne tavo smegenim tai.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Reikalavimai: Siūlau darbą tarptautinių reisų vairuotojui. Važiuojame ES
šalyse, po du vairuotojus. Reikalinga CE kategorija, patirtis

Atlyginimas: 5500 lt  / 1592 € (neatskaičius mokesčių)
Įmonė: UAB "Roadcargo trans"
Miestas: Vilnius

Vadybininkas

Pobūdis: Jei ieškote papildomo darbo, esate komunikabilus, užsispyręs,
turite patirties personalo atrankos darbe, kviečiame prisijungti formuojant
naujo grožio salono kolektyvą.
Darbo pobūdis: naujų darbuotojų paieška, kontaktavimasis su jais.
Reikalavimai: Komunikabilumas, užsispyrimas, drąsa.

Atlyginimas: 1000 lt  / 289 € (neatskaičius mokesčių)
Įmonė: Grožio salonas "Exclusive"

Tolimųjų reisų vairuotojas

Atlyginimas: 4000 lt  / 1158 € (neatskaičius mokesčių)
Įmonė: UAB "Cargo and go"

Apskaitininkė - tiekimo vadybininkė

Pobūdis: -klientų užsakymų suvedimas į programą;
- sąskaitų sutikrinimas, spausdinimas;
- sandėlio likučių apskaita;
- sąskaitų sisteminimas pagal numatytas tvarkas.
- bendradarbiavimas ir derybos su esamais ir potencialiais tiekėjais,
- užsakymų formavimas ir tinkamo prekių likučio užtikrinimas,
- prekių tiekimo organizavimas,
- prekybos analizė.
- Užsakymų planavimas, kontrolė bei jų organizavimas.
Reikalavimai: - apskaitininkės darbo patirtis,
- kruopštumas, atsakingumas, atidumas.
- mokėti dirbti su buhalterine programa Pragma (privalumas).
- patirtis kanceliarinių prekių srityje (privalumas).
- Organizuotumas, greita orientacija.
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office)

Privalumai:
- panašaus darbo patirtis.
- anglų ir rusų kalbų pagrindų mokėjimas.

Mes jums siūlome:
- geras darbo sąlygas;
- socialines garantijas.

Darbo patirtis: 1 metai
Atlyginimas: 800 lt  / 231 € (neatskaičius mokesčių)
Įmonė: UAB "Novakopa"

Beje, duobkasys neatpisa?