Tema: Re: BMW E90 dingo garsas audio sistemos
Autorius: ReM
Data: 2010-11-17 22:45:03
"Night" <vkumpikas@**gmail.com> wrote in message news:Xns9E31D4D2B3812vytistbslt@194.176.32.141...
> Na as suprantu, kad yra nedaug zinanciu "zinoma problema", todel ir kaina atitinkama. Turbut is dvigubai
> didesne galetu buti "teisinga", turint omeny kad naujo bloko kaina 2600 lt eiles. Abidna tik, kad kogero visa
> suma yra uz diena darbo, na arba nedidele dalis uz dalis (cia mano spejimas), o as per diena uzdirbu
> kiek maziau, todel dvejoju...
> Be muzikos vazinet paiulymas nesvarstytinas.

O kaip įvertinti kainą? Ką reiškia diena darbo? Kaina yra tokia, kiek už tai galima gaut, jei neįmanoma tiek gaut, kaina mažinama. :)

Žinai tokį kaip anekdotą?..

Žmogus atneša taisyt televizorių. Meistriukas atsidaro biski pasikrapšto - TV pradeda veikt. Žmogus šalia stovėjo, klausia:
- Kiek mokėt?
Meistriukas sako:
- 20 Lt.
Žmogus:
- Kodėl taip brangiai, aš juk mačiau tu tik laiduką prilitavai.
Meistriukas:
- Taip. Už tai, kad prilitavau - 1 Lt, o už tai, kad žinau kur prilituot - 19 Lt.

Juokai juokais, bet čia daug logikos yra...