Tema: Re: Saab 9-3 vs. Volvo S60 +/-?
Autorius: Velnias
Data: 2010-10-18 21:06:34
Vat cia ir issidavei - tiesiog su RWD nevaziuoji ten, kur su FWD vaziuotum.

"Dainiushas"  wrote in message news:i9hq3g$5n4$1@trimpas.omnitel.net...

kad aš nei su viena nesu sėdęs :)

O šiaip, jei sėstų BMW, patikėk, sužinočiau labai greitai. Beje, praeitą
žiemą juokas buvo. Skambina, sako atvažiuok, prieky golf'as sėdi, tai aš
neišvažiuosi tikrai. Po dviejų minučių - ai, nebereikia, apvažiavau per
pusnį....

o vat su Audi dažnai sėsdavau. Nes pas tą daugiau  klirenso ir vis
"reikdavo" kur nors "nuvažiuot".