Tema: Re: Saab 9-3 vs. Volvo S60 +/-?
Autorius: finito
Data: 2010-10-18 09:27:18
Patys skandinavai juokauja, kad Volvo - pencinyku masina. Jei tau virs
50metu, turi $$ brangiems remontams (Sostenos kainos ohoho) - imi volvo. For
life :)

Pats virs 2 metu usinu 9-3SS MY2003 dudu TiD. Volvos net nebandziau -
interjeras nepatiko.

Pavardinsiu saabo trukumus ka pastebejau:
- Vaziavimas: Dinamika prasta. Pirmas begis letas, kad mieste net uzknisa -
spaudi vos ne iki redline, o greitis 20-30 kmhm reik suspeti antra isimusti
jei nori i trafika isilieti. Su antru-treciu begiu greitejasi super. Kita
vertus, kamsciuose vaziuoji tik atleisdamas sankaba, nereikia nei gazuoti,
torko pakanka :) Atbulomis vaziuojant matomumas "pagal garsa", tad
parktronikai is a must. 9-3SS 2.2 Tid nebuna su automatine deze, atsirado
tiktai su 1.9 TTiD varikliu.
- Variklis: senas opelio variklis, garsas kaip traktoriaus klausantis is
isores. Viduje garso izoliacija pakenciama. Linkes vartoti tepala. Voztuvai
sukasi su grandine, tad nereik dirzeliu kaitalioti. Grandines resursas apie
300Kkm. Sako, remontuojasi nesunkiai, dalys tinka nuo opel vectra analogu.
Slabna vieta - EGR voztuvas, nesiremontuojantis, keiciamas tik i brangu
originalu nauja. Pas mane jau ant ribos, rida  ~200Kkm :(
- Vaziuokle slabna, lietuviskuose keliuose greitai issibeldzia, ypatingai
uzpakaline pakaba. Gal laikytu ir ilgiau, jei detum originales traukes ir
antgalius, o ne restauruotus sarnyrus :) Kai kas tinka nuo Vectros, tad
remonto kainos proto ribose.
- Bene didziausios bedos su elektronika, vis pateikia siurprizu. Nemaza
dalis sprendziasi nuimant akumuliatoriaus klema :)
- Kuro srebia trasoje ~100kmh greiciu apie 5.5, misriu rezimu (50-50) apie
8.

Turbut pliusas, kad dauguma sito modelio dyzeliu buna su autonominiu
peciuku, sildanciu variklio ausinimo skysti - variklis greiciau uzsyla, ir
ziema silciau salone. Aisku, kuro sanaudos dar padideja ant kokio litro.

Nu va kiek priskiedziau. Jei ka nusisnekejau, skaudziai nemuskit :)