Tema: Re: variklio kapitalke
Autorius: Vasaris
Data: 2010-10-11 14:32:46
"kudashius" <laurynas@retrorent.lt> wrote in message
news:i8qdn3$rcn$1@trimpas.omnitel.net...
> katik apturejau analogiska varianta su Mon Dejo (skaitiet zemaitieska).
> Paskolinta darbine mandavoske "sugedo" taip, kad apart nutrukusio dirzo,
> nuo perkaitimo aplink varikli apsilyde ir trupa visas laidynas.
> Rezultate nupirktas variklis uz 400 (nuo UK automato) ir pakeistas, uz
> darba sumokant 450. Dar prisidejo 100 Lt tepalams. Lyshnu 150 uz dirzo
> keitima pagaileta, tad zaisim rulete toliau.

Diržas pas mane keistas prieš ~10'000 km. Galėsiu perleisti manau :-)

> Pati auto techniskai ir vizualiai dar gana padori, bet mano nuomone visi
> pinigai ismesti i bala. Tikrai nemazai teko vazinet panasaus pobudzio
> kledarais, bet tokio blogo automobilio kaip mondeo, dar reiktu paiekot.
> Pries tai darbe siukslem veziot turejom 1.8 Passat'a (tankeri). Tai net
> prie visos mano antipatijos VAG 'ui, tai buvo puikus
> kainoskokybesnaudingumo santykis. Mesk per tvora ta lauza, jei tik turi
> galimybe

Man automatas atitarnavo ~9 metus, su dujomis - ~7,5 metų. Kaip užmiesčio
automobilis, jis visai normalus, pagal savo gamybos metus ir klasę. Priedo,
kad iki šiol aš su juo neturėjau jokių esminių problemų. Kad šiaip jis
atgyveno, tai jau kitas klausimas, bet aš tikėjausi dar su juo sulaukti
pavasario, ir iki to laiko išsiaiškinti, ar su Priusu įmanoma važinėti
žiemą.