Tema: Re: Q: variklio kapitalkė (arba keitimas)
Autorius: Vasaris
Data: 2010-10-08 12:46:46
"kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message
news:i8mmas$92s$1@trimpas.omnitel.net...
> kas liecia keitima I 1,8 tai daug bedu gali buti. Pravodke kompas netiks
> 100%.

Gal galima argumentų, kodėl? Mano požiūriu, tai ten pravodkė paprasta -
purkštukai, ir keli davikliai (tepalo slėgio, aušinimo skysčio ir t-ros
rodiklio), gal dar kas nors. Manau, kad gali skirtis tik kuro padavimo
map'ai, kurie įsiūti į kompą ir pritaikyti konkrečiam varikliui/kūbatūrai,
nes variklio blokas tai juk neraportuoja savo parametrų kompui...

> Klausimas del dezes ar tinka tvirtinimai ir perdavimo koeficientai ir

Aš tai kažkaip maniau, kad jei variklio kūbatūra skiriasi minimaliai,
gamintojai naudoja tas pačias, arba suderinamas liejimo formas, ir
tvirtinimai ir pan. dalykai sutampa. Ala, skiriasi tik cilindro skersmuo ir
eiga.

> tt. Technikinei jei tavo pase nenurodytas variklio nr px. Siulyciau ieskot
> dedes Vasios  tegu skrodima daro.

Nemanau, kad apsimokės :-)

> Arba pats jei turi laiko, noro ir sioko tokio supratimo apie mechanika.

Kažkiek turiu, bet neturiu įrankių/dirbtuvės, todėl atpuola.