Tema: Re: Q: variklio kapitalkė (arba keitimas)
Autorius: rip
Data: 2010-10-08 16:31:33
pas mondes gi buvo grubiai dvi zetecu veisles:
1. mk1 ir pirmi mk2 su metaliniu galvos dangteliu (silvertop)
2. velesnsi mk2 su plastikiniu (blacktop),
skirtumai tarp ju aisku ne vien galvos dangtelio spalvoje, skiriasi
tvirtinimas, ismetimo nuvedimas, periferijos isdestymas, pravodke ir t.t
tai kad maziau gemarojaus gautusi, keist rektu i tos pacios veisles
jei kubatura kita, ecu ir reiks, ir reiks nuo automato
ir t.t.