Tema: Re: variklio kapitalke
Autorius: kudashius
Data: 2010-10-09 21:53:23
katik apturejau analogiska varianta su Mon Dejo (skaitiet zemaitieska).
Paskolinta darbine mandavoske "sugedo" taip, kad apart nutrukusio dirzo, nuo
perkaitimo aplink varikli apsilyde ir trupa visas laidynas.
Rezultate nupirktas variklis uz 400 (nuo UK automato) ir pakeistas, uz darba
sumokant 450. Dar prisidejo 100 Lt tepalams. Lyshnu 150 uz dirzo keitima
pagaileta, tad zaisim rulete toliau. Pati auto techniskai ir vizualiai dar
gana padori, bet mano nuomone visi pinigai ismesti i bala. Tikrai nemazai
teko vazinet panasaus pobudzio kledarais, bet tokio blogo automobilio kaip
mondeo, dar reiktu paiekot. Pries tai darbe siukslem veziot turejom 1.8
Passat'a (tankeri). Tai net prie visos mano antipatijos VAG 'ui, tai buvo
puikus kainoskokybesnaudingumo santykis. Mesk per tvora ta lauza, jei tik
turi galimybe