Tema: Re: Q: variklio kapitalkė (arba keitimas)
Autorius: [nemielas]
Data: 2010-10-08 11:13:25
su tuom variklio paberimu tai kaip toj patarlej - "kuo giliau i miska, tuo 
daugiau malku".


"Vasaris" <none@none.none> wrote in message 
news:i8miar$2os$1@trimpas.omnitel.net...
> Aišku. Kaip suprantu, su variklio skerdimu ir aiškinimusi, kas viduje, 
> apsimoka, kai tai daro:
>
> 1. Vasia, kuris turi daug laiko ir yra nebrangus.
> 2. Turi visus įrankius, stogą ir žinias susilopyt pats.
> 3. Variklis/auto yra retenybė, ir kitaip prasisukti neįmanoma.
>
> Teisingai?
>
> Dabar tada klausimas: orginaliai stovėjo 2.0 variklis ir automatinė dėžė. 
> 2.0 variklis neskerstas retenybė, o štai 1.8 - pilna. Pasiskambinėjus 
> siūloma rokiruotė 2.0=>1.8, dar už pakankamai protingus pinigus. Ar toks 
> keitimas įmanomas be pasėkmių visai sistemai? Nes su automatu ir kompu man 
> tai neatrodo taip trivialu. Mano supratimu, kompą irgi reikėtų keisti, nes 
> ten turbūt įsiūtas kuro padavimo map'as, kuris adaptuotas konkrečiam 
> varikliui.
>
> Ir kaip su oficialia dalimi - t.y. technikine ir pan.? Aišku varikliai 
> numerių neturi, ant jų neiškalta kubatūra/galingumas, bet nesinori ir čia 
> prisidirbt.
>
> "kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message 
> news:i8me7v$r4f$1@trimpas.omnitel.net...
>> keisti varikli. Kapitalke labai brangu. Arba ieskai gero alkuninio veleno 
>> ir dedi naujus ideklus. Isardes pamatysi ir cilindru, ziedu likuti. Tada 
>> ir spresi ka daryti ir kiek kainuos.
>>
>> "Vasaris" <none@none.none> wrote in message 
>> news:i8mdle$q3o$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Variklis mondeo 2.0i 16v negavo tepalo, dėl praurbinto karterio. 
>>> Pakeitus karterį, alkūninis bemaž neprasisuka (serviso komentaras). 
>>> Kokie variantai? Šrotas, keisti variklį, variklio remontas? Pastarasis 
>>> variantas neaiškus - į kokius darbus ir į kokius pinigus tai paprastai 
>>> atsiremia? Tiesiog įdomu kriterijai, kada dar apsimoka remontuoti, o 
>>> kada ne. Ar čia tik paskerdus variklį paaiškėja?
>>
>>
>
>