Tema: Re: pramustas karteris, isbegusi alyva ir pasekmes pasivazinejus
Autorius: Vasaris
Data: 2010-09-24 17:48:22
"pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message news:i7i3n3$41r$1@trimpas.omnitel.net...

> elementarno- klijuoji skyle karteryje aka skystu metalu/epoksidke, pili alyva ir bandai...

Klijuoti jau nėra ką. Karteris buvo skilęs anksčiau, taip buvo tvarkyta. Dabar jau visai išsivėpė.

> veikia- ieskaisi neskubedamas naujo karterio, atejus laikui keisti alyva (ar anksciau) uzdedi nauja karteri.
> kainuos pigiau.
> kiti rikrinimo budai:
> -tikrinti kompresija cilindruose,

Na šitas paprasta.

> -tikrinti indeklu bukles.

Aha. Kaip atliekamas šitas malonumas? Chirurgija?

> Bet tai gali brangokai but jei daraisi ne pats (moketum ir darytum pats- tokiu klausimu tikrai neuzdavinetum:)

:-) ne viską reikia mokėti pačiam, nes tada reiškiasi esi ubagas, kuriam laikas viską išmokti nieko nekainavo ;-)

Na čia jau folkloras.