Tema: Re: pramustas karteris, isbegusi alyva ir pasekmes pasivazinejus
Autorius: Miegapele
Data: 2010-09-24 14:54:42
jei lempute nedege ir pajungta kaip ir priklauso reiskai giliai pofig.
reiskia spaudimas buvo. o jei lempute pajungta nuo krovimo ar panashiai
suchimichinta. reiskia kad varikliui tar ar taip jau chana. nes pries tai
jau spaudimo nesukeldao. isvada . patikrinti ar lempute pajungta kaip
priklauso is ar veikia. jei taip viskas pofig. toliau sekmingai
eksploatuoji. jei priburta. arba remontuoji, arba visa varikli keiti