Tema: Re: pramuštas karteris, išbėgusi alyva ir pasekmės pasivažinėjus
Autorius: Miegapele
Data: 2010-09-24 14:31:59
realiai. sutvarkai tepala ir bandai naudotis. jei sudiene keiti varikli.


"Linelis" <povilina@delfi.lt> wrote in message 
news:i7i1v3$lo$1@trimpas.omnitel.net...
> tu sakyk kaip tepalo lempa legesi abiejais atvejai, o ne temperaturos 
> rodykle
> pagal ja bent teoriskai galima spet.
>
>
>
>
>
> "Vasaris" <none@none.none> wrote in message 
> news:i7i076$t43$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki,
>>
>>    Kokios pasėkmės pramušus karterį dviem atvejais fordų mondeo senus NGA 
>> DOHC'us:
>>
>> 1. Įskelta, alyva tekėjo lėta srovele, davazhiuota iki degalinės su 
>> dainuojančiais hidrokomepensatoriais, dapilta talyvos, užsičiaupė, tada 
>> davažiuota iki remonto, karteris užklijuotas ir alyvos supilta kiek 
>> reikia. Aušinimas nedingo, rodyklė stovėjo normos ribose.
>>
>> 2. Pramušta visai didelė skylė, alyva iškliokė lauk, išvažiuota tik ant 
>> pagrindinio kelio iš miško, variklis dainavo per karterio skylę. Vos 
>> išvažiavus, variklis pradėjo lengvai dusti prie minimalaus gazo, tada 
>> iškart buvo išjungtas, sustota šalikelėje. Aušinimas vėl buvo normoje, 
>> nekilo. Po to karutis nutemptas ir numestas pradedant ieškoti karterio.
>>
>> Kaip suprantu, pirmu atveju tikėtinai nieko rimto, antru - kas? Žiedai 
>> išgaravo per duslę ir kompresijos neliko? Kapitalkė?  ant kiek 
>> rimjta/nerimta?
>>
>> Iš anksto dėkui!
>
>