Tema: Re: pramustas karteris, isbegusi alyva ir pasekmes pasivazinejus
Autorius: Vasaris
Data: 2010-09-24 14:50:48
"Miegapele" <gv@dd.lt> wrote in message news:i7i2ko$206$1@trimpas.omnitel.net...
> sudien tai kai netraukia, melynas dumas gale(arba tepalo sanaudos nemazos),
> barska, nesveikai.

Matai man karterio remontas atsiduoda keitimu, ir sumoje pora šimtinių sueis. Man gal daugiau buvo įdomu, ar yra kokie nors metodai išsiaiškinši situaciją, visko nesurinkus per naują, ala "garantuotai gatavas".

> vieni cia artistai neseniai skambina. tipo uzsidege
> raudona lampute tepalo, tia mes 10 km iki degalines nuvaziavom nusipirkti.

Man abiem atvejais nedegė. Būtų užsidegusi telpalo spaudinimo lempa, būčiau stojęs tą pat akimirką. Nebent kas nors suvaryta instaliacijoje, ala kaip daro su airbagais, kad lemputė užsidega tik nuo rakčiuko, o vėliau užgesta ir į nieką nereaguoja. Nes iš kur variklis galėjo imti tepalą, kada karteris tuščias - stačiai neįsivaizduoju.

> degalinej uzgeso masiniukas ir nenorejo kurtis. Pripyle liaudis tepalo,
> palauke kol atsalo uzsikure ir jau geras pusmetis sekmingai vazineja.
> nebuciau tame dalyvaves nepatikeciau. nors atrode kad variklis turejo
> paskutini atodusi isleisti jei uzklynijo.

Na kaip ten bebūtų, resurso varikliui nepridėjo, bet aš visai tikiu, kad 10 km. nuvažiuot įmanoma neužklinijus. Mano atveju buvo gal kokie 5-6 km. gavosi.