Tema: Re: pramustas karteris, isbegusi alyva ir pasekmes pasivazinejus
Autorius: pjezo
Data: 2010-09-24 14:57:23
"Vasaris" <none@none.none> wrote in message news:i7i3ao$3a8$1@trimpas.omnitel.net...

> Matai man karterio remontas atsiduoda keitimu, ir sumoje pora šimtinių sueis. Man gal daugiau buvo įdomu, ar yra kokie nors metodai išsiaiškinši situaciją, visko nesurinkus per naują, ala "garantuotai gatavas".

elementarno- klijuoji skyle karteryje aka skystu metalu/epoksidke, pili alyva ir bandai...
veikia- ieskaisi neskubedamas naujo karterio, atejus laikui keisti alyva (ar anksciau) uzdedi nauja karteri.
kainuos pigiau.
kiti rikrinimo budai:
-tikrinti kompresija cilindruose,
-tikrinti indeklu bukles.
Bet tai gali brangokai but jei daraisi ne pats (moketum ir darytum pats- tokiu klausimu tikrai neuzdavinetum:)

> Na kaip ten bebūtų, resurso varikliui nepridėjo, bet aš visai tikiu, kad 10 km. nuvažiuot įmanoma neužklinijus. Mano atveju buvo gal kokie 5-6 km. gavosi.

dar ir nuo karterio konfiguracijos priklauso...
zinomas gyvas atvejis, kai zmogelis pramuses 6 ziguliuko karteri Rudiskese atvaziavo i Vilniu Seskuosna...
Karteri skyle - pirstas lenda...
Variklis - gyvas...
Pasirodo pas ziaga karteri kazkok "pagilejimas" ties pompa, ten kazkiek tepalo liko- va tai ir isgelbejo...