Tema: Re: Avarines situacijos - kaip elgiates?
Autorius: CodeC
Data: 2010-09-02 13:47:52
On 09/02/2010 01:41 PM, Marius Staniulis wrote:
> geriau perskaityk tiek pat kartų, kiek "kiek" paminėjai.
> du kolegos dėjos ale geresnes lemputes. vienas osramus kitas philipsus.
> žopa ten jiem gavosi, nei vienas pusmečio neištraukė.

galiu duot labai paprasta pavyzdi is savo patirties. turejau omega mv6.
bandziau vazinet su sviesom mieste (darbas-namai). to pasekoj per puse
metu kapitaliskai remontavau generatoriu, du kart keiciau akuma, bei
viena xenon lempute. po generatoriaus remonto, praktiskai niekas
nepasikeite - akumas mieste pavazinejus su sviesom, po savaites masinos
nebeuzveda. cia vasara. be sviesu - viskas ok. taip supjoviau viena
nauja akuma. kita nupirkes pardaviau visa masina. meistru isvada - sita
masina mieste su sviesom nevazines niekada. nepaskaiciuota tam. sake cia
mes jau eile tokiu pat mv6 turejom.
aisku tie kas nori tai isvartys kaip jiem patogiau, man tai tik eilinis
pavyzdys, kad artimosios sviesos gamintojo suprojektuotos pasisviesti
nakti, o bludyt mieste isijungus nuo pat uzkurimo. bet cia juk visi
protingesni.