Tema: Re: Avarinės situacijos - kaip elgiatės?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-09-01 20:46:40
Codec'ai,

Kaip pasakytu faktas - nupiesiau ir pats sugalvojau. Turiu tyrimu apie
dienos sviesas sarasa. Ne pati tyrima, bet butent literaturos sarasa,
kuriame surinkti tyrimai su rezulatais. Jos yra septyni puslapiai. Yra
internete ir to tyrimo santrauka - vieshas shaltinis, nors shudinas - nes
jame yra pamineta ir musu imone. Jei ash tau leisiu ish tu septyniu lapu
pasirinkt pora tyrimu savo nuoziura, kuriu originalus ash per menesi tau
nupiesiu - vistiek manysi, kad esi teisus, o tie visi autoriai yra arba
durniai arba papirkti?