Tema: Re: Avarinės situacijos - kaip elgiatės?
Autorius: sonca
Data: 2010-09-02 10:27:03
Taip valdžioj vien lopai tame tarpe ir 14 Europos sąjungos valstybių ir 14
JAV valstijų, Kanadoj taip pat ir Vokiečiai su Italais lopus išsirinko, nes
ir jie jau svarsto tokį reikalavimą. Bet CodeC'as yra nelopas ir pas jį
neprisiųta galva. Pasidomėk pasauline praktika, o paskui lok blogai tai ar
gerai.