Tema: Re: Kokia nauja masina pirkti uz ~50000lt.?
Autorius: svyt
Data: 2010-08-28 15:53:27
o ko tu nori is pardaveju? juo labiau pardavus varai nebe pas juos o i
servisa, kur kiti zmones. Ot kvaili poreikiai, man isvis ka nors perkant px
demesys, konsultacijos ir patarimai irgi nepatinka, nes tai suinteresuotu
zmoniu nuomone. juo labiau kai isileidi i kabas su pardavejais jie
nenuleidineja kainos, tipo ir taip pirksi, o kai tik zinai ko nori ir
deriesi- atrodai kad tave sudomint galima tik kaina, ir ja nuleidineja.
o krastai apskritai jauciu antipatija ir stengiuos neturet reikalu su ja,
max perku kokia viena kita detale, pirkciau nauja bmw varyciau i kokia
varsuva rinktis- ten pardaveju konkurencija didesne.

--
vyt/ /