Tema: Re: Kokia nauja masina pirkti uz ~50000lt.?
Autorius: linuji
Data: 2010-07-30 18:08:00
jei trumpai-
per 60 000 km - jokiu priekaistu.
pigiai vaziuoja - ekonomiskai vaizuojant telpama i 5 litrus dyzelio, 85kw -
jegos per akis.
turbina veikia maloniai - anksti isijungia.
minusas - kietoka pakaba, sioj vietoj golfas gauna pliusa.
kitas pliusas - garantija, 5 metai.
dar pliusas - labai pigus draudimas.
dar kitas pliusas - nebijai ryte rasti tuscia parkingo vieta :)
kitas pliusas - uz pradine kaina gauni viska ko reikia ir dar daugiau.. yra
ir mp3, aux in, tempomatas, automatiniai valytuvai, tamsinti langai, lieti
ratai.. ir kt. :)
jei golfa su tokia komplektacija imtum - turbut +10-15 gabaliuku padidetu..
na ir siaip... dziuginantis auto. - kainos/kokybes santykis labai aukstas.
naudoju ir golfa, ir mazda3.. ir dar kitu keleta. tad turiu su kuo lygint ;)