Tema: Re: Kokia nauja masina pirkti uz ~50000lt.?
Autorius: linuji
Data: 2010-07-29 19:14:22
realiai naudojamas kia ceed sw 1,6 crdi 85kw.
siulyciau netaupyt ir pasiimt su 85 kw. kelionej rieda smagiai, sanaudos
kuro geros.
uz nurodyta suma iseitu jau su nemazai komforto irangos..
siaip asmeniskai suvazinejes su CEED esu apie 50 000 km. galiu tik pagirti
automobili.

beje, cia buvo kalba. kad moteriai geriau benzinas - as sakyciau pas dyzeli
yra vienas didelis pliusas - jis negesta pradedant vaziuoti is vietos, kas
moterims LABAI patinka... :)))

o ir tolimoj kelionej kaifas, kai 60 litru bako uztenka 1000 km.. nereikia
parintis del degaliniu ir tt..