Tema: Re: Kokia nauja masina pirkti uz ~50000lt.?
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-07-30 13:21:01
bbž, matyt ten kažkokios korėjietiškos technologijos. Nes fėja su pasatu
gęsta, nors su benziniu BMW negęsta, pats su VW Caddy gęstu - su viendevyni,
kita vertus, su dvilitriu be šansų užgest. Laguna 1.9 labai smagiai gęso.
Xtrail'as 2.0 taip pat, įpatingai, gęso visi kas bandė važiuot.
Taip kad nepizdy pats, jei negęsta kažkuris vienas automobilis. Apskritai,
gesimas gal net labiau priklauso ne nuo variklio, o nuo sankabos pedalo
charakteristikos, t.y. kaip ir kada sankaba "kabina" atleisdinėjant pedalą.
Jei kabint pradeda labai aukštai ir "kabinimo" zona siaura - užgesinės bet
koks variklis, nebent koks monstrinis V8 ne.