Tema: Re: Kokia nauja masina pirkti uz ~50000lt.?
Autorius: Spakainas
Data: 2010-07-30 01:03:53
Bet kokiu atveju dėvėtas auto nuvertės mažiau procentaliai, ir kuo
senesnis - tuo mažiau ;] kol nepereis į pliusą pakankamai pasenęs. Aš
irgi rinkausi 3 metų avensį vs naujas ceed, nu ir dar nė kiek
nesigailėjau. Bnv už turimą biudžetą būtų išėjęs tik >5 metų, kas
dyzeliui automatiškai rodo 300+ ridą (su laaaabai retom išimtim). Taigi
minimaliai rizikuojant, teko jamt tajotą su 110k.