Tema: Re: autobagazine
Autorius: Martynas | www.bagazines.lt
Data: 2010-07-29 16:57:24
>labiau apsimoka, kad tose patalpose kazkas sedetu uz maza kaina,

O vat ir neapsimoka, nes kai susikaiciuos nusidevejimai, laiko sanaudos ir
kitos islaidos suprasi, kad geriau jau nenuomoti uz 10 Lt/m2 ar 5 lt/para,
bet ka nors naudingesnio nuveikti, per ta laika.

Su pervezejais teko bendrauti kai srautai buvo sustoje, tai kai kurie pas ka
masinos buvo jau ne banko, neleisdavo masinu i reisa, nes mokejo tiek, kad
net masinu amortizacija sunkiai dengesi. Kitas dalykas jei bankas uodega
spaudzia. (betkoks sutapimas su realiais asmenimis ir ivykiais yra
atsitiktinis)

>uz buteli tauraus gerimo

O cepelinai pas mama visada pigiau nei ciliake :)

--
Pagarbiai,
Martynas