Tema: Re: autobagazine
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-07-29 12:26:51
Tai blembacki, gi ne apie firmas kalba eina, o apie privacius asmenis. Firma, aisku kad turi apatini taska, zemiau kurio nuomoti jai neapsimoka nei patalpu, nei parduoti kazkokios prekes. Nors ir cia ivairiu situaciju buna, jei nera visai paklausos, gal pvz. labiau apsimoka, kad tose patalpose kazkas sedetu uz maza kaina, nei jas laikyti tuscias del nuomininku, perkanciu uz norima kaina, stokos?

Bet jei griztant prie originalaus topiko, tai radau as ta bagazine uz buteli tauraus gerimo, tereikejo kolegas apklausti, gal kas turi is ju giminiu/draugu.