Tema: Re: autobagazine
Autorius: Renookas
Data: 2010-07-29 11:52:35
idomiausia kad pasitaiko net ir direktoriu taip mananciu:))) turejau nebloga
pavyzdi :)

o siaip cia ne nuo zmogaus pajamu priklauso, o nuo poziurio ir pagarbos
kitam asmeniui. Visada galima deretis visose situacijose, bet man nelieka
jokios pagarbos kai klientas ateina ir sako: nuomuosiuosi kabineta uz
10lt/m2. Sakau pas mus kaina 15, gal kazkiek galim padereti. Sako 10lt,
palieki baldus savo, isasfaltuoji kelia, interneta duok nemokamai, telefonas
butu gerai, elektra i ta kaina gali sikaiciuoti kad skaitliuko nestatyti ir
dar min 2 kartus patalpas isvlayti arba nesinuomoju. Tai va durys anam gale,
galite nesinuomoti..  tai reikia truputi gerbti ir pardaveja, o ne tik
isivaizduoti ala as cia sustriausias, nes moku taupyti...