Tema: Re: autobagazine
Autorius: Renookas
Data: 2010-07-27 20:33:37
o tai jei krize tai gal reiktu kaip tik kainas pakelti? kad kompensuoti
sumazejusia paklausa? valgyt tiem zmonem reikia nepriklausomai nuo to ar 1
isnuomoji ar 10... tad zinau ne viena krizes sprendimo atveji kuomet kaina
pakelta buvo o ne nuleista... tik mazai kas tai suvokia.. beje as irgi vienu
metu ta pati buvau padares. tiesa sakant nesigailiu to sprendimo.. kai kas
nubyrejo, o kai kurie nauji atsirado. o normalus klientai normaliai prieme
kainos pakoregavima.