Tema: Re: autobagazine
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-07-27 15:51:29
Na as tikrai neteigiu, kad 15-20lt nera normali kaina, tiesiog noriu pigiau. Gi toks zmogiskas noras :)  Nors is kitos puses, ziurek, 20lt du menesiai nuomos kiekviena diena (na idealiu atveju cia) ir ta bagazine beveik atsiperka ir toliau nesa tik pelna. Todel gal mano noras nera toks bevilstiskas? O noreciau moket ne daugiau 10lt, defaultiniame mieste. Talpos neisivaizduoju, na ten kad tilptu didele palapine (maisas mazdaug 40x90cm), nedidele tase, patalynes kazkiek. Nes ziuriu kad su su dviem mazais vaikais vaziuojant i gamta mantos bus dach.. ir biski.