Tema: Re: Ar jamt mazdute?
Autorius: Ostapas
Data: 2010-04-18 17:37:40
nejamk.
Usinu tokią. Kažkokia mistika: kai atvėsta (o gal tiesiog kai drėgna???)
orai, šalta niekaip nevažiuoja apsukos daugiau 2.5K nekyla. Vista pasiuntė
toli (tais metais Mazdų jie dar nepardavinėjo, todėl neprivalo mokėt jas
remontuot).  Matsuda (a la sertifikuotas servisas blah blah blah) pasakė,
kad aš ne pirmas ir ne paskutinis - šildyt variklį ir važiuok kol važiuoja.
Turbinos brangios, kuro siurbliai irgi (kainos artimos mašinos kainoms).
Šrote ilgai neužsilaiko, ant LT gaut bišk sudėtinga. pusbrolis ieškojo
panašiai mazdai (paprastas zyzelis, be turbinos) kuro siurblio - buvo radęs
vieną Klaipėdoj, bet nespėjo nuvažiuot.
Garso izoliacija nebaisiai kokia, važiuoklė trup kieta. Nors traukia visai
neblogai :) ramiai važinėjant nesudėtinga sutilpt į 5-6 litrus už miesto ir
6-7 litrus mieste.
Kaip jau kažkas minėjo, ABS davikliai dažnai miršta.