Tema: Re: KASKO
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2010-03-18 09:03:21
Pilnai tikiu, kad 100 procentu visokiu variantu buna.
As gi siuo atveju kalbu konkreciai apie autoforuma, kurie
yra bmw actovai. Pas juos kainos nera mazos, bet jie zino, kad
nesamones nepraeis. Draudimas irgi irgi is manes prase didesnes
ymokos, zinodamas, kad jei ka, as remontinu tenais. Kaip ir viskas
sazininga.