Tema: Re: KASKO
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-03-17 21:54:04
Tu ateisi i savo pasirinkta servisa ir suderinsi remonto kaina. Tu
isipareigosi atlyginti remonto islaidas. Jei tu pasirasysi, kad sutinki, jog
rato keitimas kainuoja 5000, gausi saskaita tokiai sumai ir privalesi ja
apmoketi. Ir tik shitoje vietoje atsiranda draudimas, kurio tu gali
paprasyti apmoketi tavo islaidas. Jei draudimas atsisakys apmoketi -
servisas pretenzijas tures tau, o ne draudimui, nes sutartiniai santykiai
yra tarp taves ir serviso. Ir tik ish geros dushios, jei tavo servisas
pasitiki draudiku ir su juo suderino kainas, gali tau pasiulyti, kad visus
popierizmus sutvarkys pats. Nei vienas servisas, jei vadovybe turi galvoje
nors kiek smegenu, nesutiks remontuoti tavo masinos, jei remonto samata
nesuderinta su draudimu ar tu pats neapmoki saskaitos. Jei servisas ish
draudimo gaus 50 Lt, 4950 Lt jis reikalaus ish taves. Servisas tau paduos
saskaita ir sakys - mums ish TAVES reikia 5000 Lt, kurias TU pazadejai mums
sumoketi ir mums visiskai dzina kas jas perves į musu saskaita - Tu, Petras,
ar tavo draudimas.