Tema: Re: KASKO
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2010-03-17 21:04:27
Taigi ne aš, o servisas ir turės įrodyti, kad mano ratas buvo su svarovskio
kristalais,
kad kaina montavimo 5000 lt.
Aš įrodau, kad neprašau atlikti nesusijusių su įvykiu dabrų ir turiu teisę
rinktis servisą.
Jei draudimui nepatiko kainos, jie gali bylinėtis su servisu ir įrodinėt
kainų pagrįstumą
ar nepagrįstumą.