Tema: Re: KASKO
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2010-03-18 08:18:04
Tai, kad realybeje buvo kitaip. Nuvaziavau i servisa, parodziau draudimo
sutarty,
pasakiau ka reikia padaryti, paklausiau ar patys susiderins kainas ir
viskas.
Pasirodo, servisas jau zino, kad ratu uz 5000 lt permontuoti negales, o is
kliento
irgi nieko negaus (nes as uzsakyme taip parasiau), todel visos kainos turi
realios ir
pagrystos. Be to, nei vienas servisas nenori gadinti santykiu su draudimo
bendrovemis
ir prarasti klientu.