Tema: Re: Audiofylas
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-02-13 22:05:00
tai aš pirma paragauju, paskui jau jei kas žiūriu sudėtį. paprastai jei
jau kyla noras pažiūrėt, kažkokį sintetinį saldiklį randu.

O šiaip tai nesakyk, tie akli testai irgi huinia. Atsiranda įtampa,
stresas....azartas kažkoks. Vietoj to, kad tiesiog mėgautumies tuo kas
patinka. Gi paragauk po warssteinerio kokio ten kalnapilio - gi atrodo
kaip vandeniu skiestas. Bet ar tai būtinai reiškia, kad turi užrištom
akim pasakyt kur kuris? Net jei greičiausiai ir pasakytum.

Kaip ir su garsu. gali valandą paklausęs likt su šypsena veide, gali
išjungt po 20min. Ir nebūtinai užrišom akim per tris minutes pasakysi
kas kur.