Tema: Re: Audiofylas
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-13 21:19:12
o kai audio komponentus skiri kaip grudus nuo pelu (tokiame lygyje), tai
ar butu tau didelis stresas uzristom akim atskirti sultis, piena ir
kava? arba grikius, ryzius ir avizas? man tai nebutu. nes jie skiriasi,
realiai, nesuklystamai.
as juos galeciau atskirti 100% ir lazintis is kiek tik nori: ragaudamas
nieko nematant, matant ir neragaujant, neragaujant ir nematant, bet tik
lieciant. del uosles nzn, ypac sildymo sezono metu.
vat su pienu, labai geras pvz. beje, tas pats su alum, kola. esu
dalyvaves alaus ir kolos aklose degustacijose. reiktu tau pamatyt, kaip
realiu laiku viskas atrodo, kaip istysta 'kietuoliu' veidai, kai
supranta, kad nichuja jie nieko neatskiria. nors visa gyvenima aiskino,
kaip megsta tik "tikra" kola, o visa kita - slykstus birzgalai, kaip jis
nemegsta kazkokio alaus, o kazkoki labai megsta. tai buvo net tokiu,
kurie porterio nuo lagerio 100% neatskyre. statistiskai pratiskai tik
tuo ir baigesi, kad atskyre (ne 100%) kur tamsus, kur sviesus. visa kita
- randomas visiskas. su kola isvis - arsiausi kokakoliniai neatskyre
"tikros" kolos nuo kazkokio selitos limonado, nekalbant apie pepsius
visus. tai cia gaunasi tas pats, kas su audio - durnini visus, kas yra
"lochai" ir neskiria kolos nuo selitos limonado, visada perki tik kola,
px, kad selitos 2l kainuoja tiek, kiek kolos 0.5l. o esme tai viena -
placebo. skaityk, kol daeis. arba toliau juokink pasauli.