Tema: Re: Audiofylas
Autorius: gediminas
Data: 2018-02-06 09:32:44
Tik man dabar viso to pasakiciu tokiu klausimu iskilo. Kai psupratau tos
visos terliones su mediena tikslas padaryti ja keliolika procentu
kietesne. Ta galima pasiekti pakeitus medienos rusi arba atsivezus ja is
saltesniu krastu. Nu bet tarkim cia norima jau ir taip kieta kokio
azuolo mediena dar labiau paturbint. Nu ok. Dabar - smuiko skambesys
priklauso nuo to kokia kieta ir elastinga mediena. Stradivarijaus
laikais buvo mazasis ledynmetis europoj, del to mediena buvo
kietesne-geriau skambedavo. Todel tie smuikai tokie unikalus ir
neatkartojami. Lesslossas isrado kaip paturbint mediena. Galbut is jos
gautusi padaryt nerealius smuikus. Kodel to nieks dedaro, ir tai butu
naudingesnis, daugiau sloves atnesantis uzsiemimas nei pist smegenis
fylams su USB jungtele.