Tema: Re: Audiofylas
Autorius: Necris
Data: 2018-02-04 13:07:09
Visais parametrais. D/A nera jokios magijos, techniskai ten labai paprasta
viskas.
O kai kam ir ploksteles ar kasetes 'geriau groja', bet tada ne fylu reik
vadintis, o retrofylu ar senofylu.

"Dainiushas"  wrote in message news:p54o3f$mui$1@trimpas.omnitel.net...

tiksliau tai čia kuria prasme? Jau nekalbant apie tai, kad DAC tai ne
tik vienas plikas čipas....

turiu beje ir aš tą TDA. Tai tikrai jis geriau groja ne tiek nauji kelių
baksų eilės.....