Tema: Re: peticija
Autorius: Caponi
Data: 2015-08-18 11:13:15
Nu tai logiska - anot taves Saboni kazkada kazkas "issukinejo" nuo armijos,
jis dabar ta pati zada daryt del dabartiniu krepsininku (is pirmo linko
galima suprast, kad jis sneka ne tik apie savo sunu).
O del poziurio i armija, nors tai ir niekaip nesusisije su sportininko
sportiniais pasiekimais ir su tema apie krepsini, nematau kodel reiketu
zmogu smerkt, pvz., as esu irgi kategoriskai pries bet kokias armijas,
kareiveliais uzteko ir vaikystej pazaist. Nepaisant ir galimai teigiamu
dalyku (kaip kad disciplina ir tvarka), mokint zudyt priverstiniu budu
nederetu. Bet cia atskira tema, tai gal labai nesipleskim.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/